Haberler

"3 büyük kulüp ile görüstüm"


Borussia Dortmund formasıyla dikkatleri üzerine çeken İlkay Gündoğan, Futbol Aktüel'e konuk oldu. Genç yıldız, resmi bir teklif olmasa da Türkiye'den 3 büyük kulüp ile görüştüğünü söyledi. İlkay, milli takım için ise ilk telifin Almanya'dan geldiğini belirtti.



Almanya Bundesliga’da Borussia Dortmund forması giyen ve sergilediği performansla göz dolduran İlkay Gündoğan, Futbol Aktüel programına konuk oldu.

Futbol Aktüel’de Ercan Taner ve Metin Tekin’in sorularını yanıtlayan genç futbolcu, Türk takımlarından resmi bir teklif almasa da 3 büyük takımın kendileriyle temasa geçtiğini söyledi. 2015 yılına kadar Borussia Dortmund ile sözleşmesinin olduğunu belirten yıldız futbolcu, 3 büyük kulübe de teşekkür ederek teklifleri geri çevirdiklerini ifade etti.
"İLK TEKLİF ALMANYA’DAN GELDİ"
Almanya Milli Takımı’nı tercih etmesini açıklayan İlkay Gündoğan, "Bu karar kariyerimdeki en zor karar oldu. Sonuçta ben Almanya’da doğdum, Almanya’da eğitim aldım, Almanya’da yetiştim ve Alman kulüplerinde forma giydim. Bu yüzden de ilk teklif ben U18 Milli Takımı’nda oynarken Almanya’dan geldi. Bu tekliften 2-3 gün sonra da Türk Milli Takımı’ndan teklif geldi. Ancak beni maç için değil, ön elemeler için çağırdılar. Bu sırada Almanya Milli Takımı beni hemen kadrosuna kabul etti. Aynı şekilde A Milli Takım’a doğru giderken de yine Türk Milli Takım’dan teklif geldi. Çok zor bir karar oldu benim için gerçekten. İlk önce Brezilya hazırlık maçına çağırıldım, ancak forma şansı bulamadım. Daha sonra Belçika maçında 10-15 dakika süre aldım ve bu maçtan sonra da karar kesinleşti" dedi.
"TÜRKİYE'DEN 3 BÜYÜK KULÜP İLE GÖRÜŞTÜM"Türkiye’deki 3 büyük kulüp ile transfer görüşmelerinin olduğunu ifade eden genç yıldız, "Bana gelen resmi bir teklif olmadı. Ama tabii ki telefon görüşmeleri oldu. Türkiye’den 3 büyük kulüple görüşmem oldu. Babam ve amcam da benim menajerliğimi yapıyorlar. Kendilerine de çok teşekkür ettik, ancak henüz çok genç olduğum için, Dortmund’da çok mutlu olduğumu söyledik kendilerine. Zaten kulübümle 2015 yılına kadar sözleşmem var. Bu süreyi de doldurmak istiyorum. Ondan sonrası hakkında da bir şey söyleyemem. Ama bir gün tabii ki Almanya dışında, Türkiye’de de oynamak isterim" şeklinde konuştu.